wtorek, 21 stycznia 2014

1. First step..

 Zawsze ciężko było mi zacząć..nigdy nie wiedziałam w jaki sposób napisać te pierwsze zdania..czy to było opowiadanie,list czy wiersz..tylko gdy maluje moje obrazy,łapie za pędzel i ręka sama wie,sama porusza się tam gdzie trzeba..ale do rzeczy.
  Tata parę miesięcy temu powiedział mi żebym może napisała książkę, że to niezły pomysł.Hmm..może kiedyś jak wytrwam z tym pisaniem, i nie będę popełniała stylistycznych błędów ;) to wydrukują moje wypociny...
Skąd taki pomysł taty? bo po raz kolejny ruszyłam w świat..bo pomimo że mam dwadzieścia parę lat..przeżyłam i doświadczyłam trochę..bo myślę że dobrze jest się z kimś tym podzielić,i nie oczekuję pochwał czy `poklepywań po plecach`. Może komuś moje doświadczenie się przyda, kogoś rozśmieszy, a może po prostu ten blog pomoże mi przelać moje wspomnienia i nie zapomnieć ich....
   Proszę trzymajcie kciuki bym wytrwała..a żebym miała większą motywację blog ten dedykuję moim siostrom  i rodzicom,choć jesteśmy daleko od siebie to blisko sercami.
Dobranoc..
M.

4 komentarze:

  1. Trzymam mocno kciuki :) zawsze lubialam jak mi opowiadalas o swoich podrozach. A teraz bede mogla o nich przeczytac :D juz nie moge sie doczekac od czego zaczniesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również trzymam kciuki ;* wracając z zajęć do domu pociągiem czytam i aż łezka kręci się w oku. Tęsknię ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) spodziewamy się walk rzeczy po tym blogu ;) proszę o częste wpisy :):b

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze MASTERMIND - gra polegająca na odgadnięciu kodu 4 kolorowych pionków przy pomocy podpowiedzi z pionków białych i czarnych

    OdpowiedzUsuń